Kneptent tap for damene

Kneptent tap for damene

Vestre Bærum Tennisklubb spilte første lagkamp for sesongen i divisjons tennis, NM-lag damer, tirsdag 19. mai mot Snarøya Tennisklubb.

VBTK stilte med:
Kaptein Ilinca Macovei
Clara Mhango Øygard
Camilla Cecilie Bakken
Nora Dahlsrud
Maria Kahrs.

Det ble spilt 4 singler og 2 doubler. Første double spilte Clara Mhango Øygard og Camilla Cecilie Bakken, mens Nora Dahlsrud og Maria Kahrs spilte den andre. Det var mange jevne og gode poeng fra begge lag, og det var god stemning på banen med publikum som koste seg gjennom hele kampen.

Selv om sluttresultatet gikk i til gjestelagets (1-5) favør, så var jentene fornøyde med å starte grussesongen. Vi gleder oss til neste kamp som er allerede 30.mai.

Vi takker også til alle som kom og så på, og ikke minst til Espen Hildrup fra Norges Tennis- og Paddelforbund som tok turen innom VBTK for å ta bilder.

Se flere detaljer fra kampen her.